Priscila de Lima Souza

Priscila graduou-se em História na Universidade Federal do Paraná em 2008. Na mesma instituição, concluiu o curso de mestrado em 2011. Atualmente desenvolve pesquisa de doutorado na Universidade de São Paulo tendo como tema a cultura política dos pardos livres nas Américas portuguesa e espanhola durante a segunda metade do século XVIII e primeiras décadas do XIX.

Priscila has a degree in History from the Federal University of Paraná in 2008. In the same institution, completed the master's in 2011. Currently develops doctoral research at the University of São Paulo on the subject of political culture of the free mulattoes in Spanish and Portuguese America during the second half of 18th century and first decades of 19th.